Samsung galaxy S2.. Hmm...

Jag är super sugen på en ny mobil! Har just nu en HTC legend och den börjar kännas lite mossig nu. En Iphone har ju alltid lockat mig, de två största problemen jag har med den är bara att Apple tar väldigt mycket pengar bara för att deras logga är på den och den är ju extremt ömtålig. Vilket man tycker att en sån dyr mobil inte borde vara. Jag har läst runt lite bland olika recensioner och Samsungs galaxy S2 är väldigt hypad bland alla tekniknördar, den har fått betyget 10 av 10 på de flesta ställen. Den ska tydligen vara lite vassare än Iphone 4s och dessutom så är den mycket billigare! Är det någon som har testat denna? Efter att ha skrivit detta så känns det som att jag nästan har bestämt mig, kanske slår jag till imon? Eller så ska jag suga på det lite till.. Hmmm..
Ni kan läsa om Samsung Galaxy S2 här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0