User acceptance test in Belgium

I'm Alive! Sitter för närvarandet på ett kontor i Belgien, men längtar efter min säng på hotellet i Holland. Idag så är det torsdag vilket är en shopping dag i Breda! Då har affärerna öppet till 21:00! Så jag ska traska mig in till centrumet och kolla runt lite, förhoppningsvis hittar jag mig nått fint på Maison and Scotch. Ett holländskt märke som även finns i Sverige, fast självklart är det billigare här, hoppas det finns något fint fynd!:)

Jag har levt i lyx här det senaste, förutom långa arbetsdagar då.. Men jag har fått frukostbuffé varje morgon och blivit utbjuden på lunch och middag varje dag. Än så länge har jag inte spenderat en enda krona (inte euro heller)! Och då har jag bara en dag kvar här. :) Men ikväll tror jag att det får bli roomservice och en tidig kväll med lite serier, efter shoppingen då..;) Jag får flyga hem över helgen och sen tillbaks på måndag. Då blir det ett nytt hotell som ligger mitt i smeten av alla restauranger och shoppinggator som Breda har att erbjuda. Just nu så bor jag med gångavstånd cirka 45 minuter. Så nästa vecka kommer jag att ha testat hela tre hotell i lilla Breda.

Jag funderar faktiskt på att åka hit på semester någon gång, staden är så fin! Den är lugn med väldigt fin arkitektur och många små mysiga affärer och restauranger. Jag och Johanna råkade dock gena genom "baksidan" av Breda, man glömmer bort att man är i Holland ibland, det fanns en hel del mysko affärer på den gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0