Ringo Starr!

Jag har sett en fjärdedel utav Beatles!!:D Ringo var så jävla charmig. Kom på i efterhand att jag skulle haft en stor skyllt där det skulle ha stått: "Ringo, do you want to be my grandpa?" Det hade definitivt funkat för att dra till sig hans uppmärksamhet. Haha, stackarn förr så svimmade ju tjejer bara av att se honom och nu så vill vi ha han som morfar..;) Höjdpunkten var ju när Ringo körde Beatles låtar och dem bästa som har körde var Yellow Submarine, Act naturally och With a little help from my friends, dem låtarna fick alla att stå upp och sjunga med.:) Han hade en otrolig karisma och utstrålning, och man kände verkligen hur mycket han älskar musiken och att stå på scen.
Min svensknorsk-amerikanska vän Sandra åkte till Norge idag..:( Jag kommer att sakna henne! Även Lollo som också drog till Norge för att jobba. Men nästa helg så drar jag till Oslo för att hälsa på Sandra och hennes släkt! Just nu så sitter jag och äter en massa Skittles som Sandra tog med sig från USA, en utav få godis sorter som är goda därifrån.
Give peace a chance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0