New moon trailern


Woho, den är här! Fy fan vad jag längtar till premiären som är den 20 november! Jag gick på premiär datumet förra året och måste göra det i år igen..Dock utan Lollo..=( Med tanke på att New moon har haft mycket större budget än Twilight så har man lite högre förväntningar på den här. Jag hoppas bara inte att den helt har tappat all känsla som Cathrine lyckades skapa mellan Bella och Edward i Twilight. Känns som att man kanske fokuserar för mycket på effekterna när man försöker göra en blockbuster. En film utan känsla men bra effekter är lika med kass film, en film med bra känsla och sämre effekter kan däremot bli väldigt bra. Därför får vi hoppas på både bra effekter och mycket hjärta, då blir film som bäst!

Det som den första filmen i the twilight saga gjorde så bra var att visa de begär och lustar som finns tonåringar i mellan och i böckerna fortsätter de och blir bara starkare, så jag hoppas inte att dem kommer i skymundan av  alla specialeffekter. Det är ju trots allt en kärlekshistoria så då måste man riktigt känna deras rädsla, kärlek och begär genom duken för att få en bra kärlekshistoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0