New moon premiären


Ja, nu har jag äntligen sett den! Ett års väntan var lätt värt det! Jag är inte besviken och kan verkligen inte hålla med recensenterna. Men vad väntar man sig när de skickar iväg Bertil 50 år gammal för att se en kärleksaga skriven till unga kvinnor. Jag ska dock inte avslöja något för er som inte har sett den än. Om man gillade boken så är jag nästan helt säker på att du inte kommer att bli besviken på filmen, de lyckades verkligen att få med allt det viktiga den här gången!

Vill se den igen! Kom hit nu Lollo!;)

Ikväll så blir det parmiddag med Simon och Emilie, ska bli väldigt spännande att se vad de har kokat ihop.:)



Kommentarer
Postat av: Nina

Kom hit sa kan vi se den tillsammans!

2009-11-21 @ 18:13:46
URL: http://loondonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0